کاسه نمد viton

کاسه نمد ویتون به قطعه ای لاستیکی گفته می شود که جهت آب بندی و درزگیری جهت جلوگیری از نشت مایعات همچنین هوا به سایر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت باران صنعت سپاهان با تولید انواع قطعات لاستیکی پرکاربرد از جمله کاسه نمد ویتون همچنین انواع مختلف از این دسته که عبارتند از کاسه نمد ptfe، کاسه نمد epdm، کاسه نمد cr توانسته نقش مهمی در انواع صنایع داشته باشد. کیفیت بالادر تولید این قطعات با استفاده از مواد و متریال های مرغوب سبب شده تا این محصول بسیار مورد رضایت مشتریان قرار بگیرد و از استقبال گسترده ای جهت کاربرد در مشاغل صنعتی برخوردار شود. کاسه نمد ویتون دارای طراحی خاص برای تحمل حرارت بالا می باشد که تاثیری بر فشار هوای محیط کاسه نمد ایجاد نمی شود در نتیجه آن را از بین نمی برد. ساختاری که برای این قطعه در نظر گرفته شده است طوریست که قابلیت نسوز بودن داشته باشد و بتواند در صورت قرار گرفتن در چنین شرایطی عملکرد مناسبی داشته باشد جزئیات این طراحی که این شرکت برای تولید کاسه نمد در نظر می گیرد به این ترتیب می باشدکه اسکلت و بدنه ی این محصول از فلز می باشد که فنر آن نیز از جنس فلز می باشد.این نوع طراحی،کاسه نمد وایتون را منحصر بفرد نموده است و می توان گفت این کاسه نمد نسبت سایر کاسه نمد ها دارای مقاومت بالا و در سخت ترین شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. ناگفته نماند این کاسه نمد در هرشرایطی کاربرد دارد.

ویژگی کاسه نمد ویتون (viton)

کاسه نمد ویتون دارای ویژگی های قابل توجه ای می باشدکه این ویژگی ها عبارتند از تحمل و مقاومت بالا در برابر حرارت و دمای بسیار بالا همچنین دارای مقاومت زیاد در برخورد با فشار بالا وتحمل تنش های وارده، حفظ پایداری دربرابرمواد شیمیایی و اشعه و قارچ و پوسیدگی، حفظ عایق بندی خود در مواجهه با انواع حرارات و فشار و تنش، خاصیت آب بندی و عایق. این ویژگی ها برای یک کاسه نمد وایتون باعث می شود تا جایگاه ویژه تری نسبت به سایر کاسه نمدها داشته باشد در نتیجه کاربرد مهمتری پیدا کند.

نام محصول کاسه نمد viton
جنس واشر کاسه ای فلزی و نمد فشره
کاربرد درزگیر ، آب بند و…
متریال الاستومر فلوروپلیمر
تولید داخلی
قیمت نا مشخص

 

کاسه نمد viton

قیمت کاسه نمد ویتون

قیمت کاسه نمد وایتون با توجه به پایدار نبودن قیمت ارز و شرایط بازار، قابل تعیین نیست بنابراین می توان از طریق سایت شرکت باران صنعت سپاهان همچنین راه های ارتباطی دیگر این شرکت،از قیمت آن اطلاع حاصل کرد همچنین شرکت باران صنعت سپاهان این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که محصولی با کیفیت و اصل ارائه می دهد بنابراین از تمام نقاط ایران پذیرای سفارشات مشتریان می باشد و درکمترین زمان ممکن ارسال می کند.