کاسه نمد ptfe

یکی از انواع کاسه نمدهای تولید شده توسط مجموعه باران صنعت به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات لاستیکی، کاسه نمد تفلون است. این شرکت همواره سعی در تولید این مدل کاسه نمد با بهترین متریال اولیه بوده و در این زمینه پیشتاز است.  PTFE بیشتر در صنعت با نام تفلون شناخته می شود. PTFE یک ماده با اصطکاک بسیار کم است، بنابراین می تواند با سرعت های بسیار بالا کار کند. علاوه بر این، محدوده دمایی بسیار وسیعی دارد. بنابراین، می تواند طیف وسیعی از دماها و اساساً هر مایع یا ماده شیمیایی را که با آن ترکیب می شود را تحمل کند. به همین دلیل است که یکی از پرفروش ترین کاسه نمدهای تولید شده توسط شرکت باران صنعت است.

کاربرد کاسه نمد PTFE

کاربرد بیش تر کاسه نمد PTFE در آب بندی شفت های دوار، به ویژه آن هایی که سرعت بالایی دارند، است. در واقع کاسه نمد تفلون جایگزینی عالی برای مهر و موم های لاستیکی الاستومری می باشد. علاوه بر این، اساساً PTFE برای پر کردن شکاف بین کاسه نمد الاستومری معمولی و مهر و موم های مکانیکی کربنی طراحی شده اند. از آنجایی که آن ها می توانند در فشار و سرعت های بالاتر در مقایسه با اکثر کاسه نمد های الاستومری کار کنند، جایگزین بسیار خوبی هستند.

عملکرد آن‌ ها در محیط‌ های متخاصم با دمای شدید، محیط‌ های تهاجمی، سرعت‌ های سطحی بالا، فشار بالا یا عدم روان‌کاری تأثیر منفی نمی‌گذارد. نمونه خوبی از عملکرد برتر کاسه نمد PTFE در کمپرسورهای هوای صنعتی است، جایی که آن ها به گونه ای پیکربندی شده اند که بیش از 40000 ساعت خدمات بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ارائه دهند. 

 

نام محصول کاسه نمد ptfe
جنس واشر کاسه ای فلزی و نمد فشره
کاربرد درزگیر ، آب بند و…
متریال تفلون
تولید داخلی
قیمت نا مشخص

 

کاسه نمد ptfe

کاسه نمد PTFE از نظر طراحی و عملکرد مشابه سایر کاسه نمد های تولید شده در گروه صنعتی باران صنعت سپاهان مانند کاسه نمد سیلیکونی است، اما از مواد متفاوتی ساخته شده است. این نوع کاسه نمد دارای یک محفظه فلزی  از PTFE (پلاستیک) بوده، بنابراین در برابر دمای و سرعت چرخش بالا، مقاومت بیشتری دارد. با توجه به کاربرد گسترده این مدل کاسه نمد می توانید آن را از شرکت باران صنعت سپاهان با مناسب ترین قیمت و بهترین متریال اولیه خریداری کنید.