کاسه نمد epdm

ما در مجموعه باران صنعت سپاهان بزرگترین تولید کننده قطعات لاستیک صنعتی می توانیم راه حل هایی را برای تمام نیازهای آب بندی و نشت شما ارائه دهیم. ما قطعات را طوری طراحی و تولید می کنیم که قوی تر و کارآمدتر باشند. مهندسان ما با تیم شما کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که محصول شما به خوبی طراحی شده است.

علاوه بر طرح‌های تعریف ‌شده در باران صنعت راه‌ حل‌های سفارشی را برای کاربردهای خاص توسعه داده شده و مجموعه گسترده‌ای از مواد رائه می شود. برای کاسه نمد ها، از مواد آب بندی با خواص تریبولوژیکی برجسته استفاده می شود که باعث افزایش قابلیت اطمینان، عملکرد و عمر مفید ماشین آلات می شود.

کاربرد کاسه نمد epdm

کاسه نمد ها واشر هایی هستند که از مواد الاستومری و یا پلاستیکی، با یا بدون درج فلزی و فنرهای انرژی زا ساخته شده اند تا روی محور هایی با حرکت چرخشی نسبی اعمال شوند. آنها عمدتاً برای خطوط محرکه، محورها، ماشین‌ های کشاورزی و تجهیزات ساختمانی، کمپرسورها و پمپ‌ها، میکسرها، روباتیک، گیربکس‌ها و … استفاده می‌شوند.

از کاسه نمد ها به عنوان مهر و موم یاد می شود که معمولا بین دو جزء ثابت و چرخشی یا دو قطعه ایی که دارای حرکت نسبی هستند، در تمامی شرایط  جوی از جمله دماهای پایین یا بالا ، آب یا بخار داغ، مورد استفاده قرار می گیرد.

کاسه نمد ها وسایلی هستند که به طور گسترده برای جلوگیری از نشتی یا هرگونه تبادل مواد (خمیری، مایع و گازی)، برای مهار فشار و جلوگیری از هرگونه آلودگی گرد و غبار، رطوبت و کثیفی بین دو محفظه استفاده می شود. حرکت چرخشی یا نوسانی به همراه عملکرد آب ‌بندی اولیه تنها یکی از الزاماتی است که برای برآوردن نیازهای مهر و موم شافت شعاعی مؤثر و قابل اطمینان است، زیرا سایر ویژگی‌ها نیز ضروری هستند.

کاسه نمد epdm ( EPDM یا مونومر اتیلن- پروپیلن دی ان) با قابلیت ضد اسيد ومقاوم در برابر آب شور دريا در بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود که آب بندی قابل اعتمادی را برای شفت های دوار با حداقل اصطکاک ارائه می دهند که آنها را برای آب بندی حتی شفت های بسیار سریع با سرعت چرخش بالا مناسب می کند. طرح‌ های متنوع، تطبیق ناحیه آب ‌بندی را با شرایط موجود امکان ‌پذیر می‌سازد. برای مثال در محیط ‌های مستعد کثیفی، از نسخه ‌های دارای لبه گرد و غبار استفاده می‌شود، در حالی که طرح‌های دیگر برای فشارهای کاری بالا مناسب هستند.

فروش کاسه نمد epdm

فشار کاری، سرعت مماسی، محدودیت‌های ابعادی، دمای کاری، ترکیب شیمیایی محیطی که باید آب‌بندی شود، کارایی در گشتاور پسا کم و استقامت طولانی، همه شرایطی هستند که به یک راه‌ حل مؤثر برای رفع آن‌ ها نیاز دارد. ما در مجموعه باران صنعت تخصص خاصی را در طول یک قرن فعالیت در صنایع مختلف مانند تولید انواع اورینگ لاستیکی ، انواع پکینگ ، انواع دیافراگم و کاسه نمد و … توسعه داده ایم تا شما را با مناسب ترین راه حل های آب بندی پشتیبانی کنیم.

همچنین امکان طراحی مشترک دستگاه های سفارشی را برای برآورده کردن کامل حتی سخت ترین نیازهای مشتری برای کاربردهای سخت ارائه می دهیم. هدف متخصصان مهندسی و کاربرد محصول ما ارائه فناوری پیشرفته و راه حل های ارزشمند برای تمام کاربردهای شفت چرخشی شماست.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

نام محصول کاسه نمد epdm
جنس واشر کاسه ای فلزی و نمد فشره
کاربرد درزگیر ، آب بند و…
متریال واشر الاستومری ،کاسه ای فلزی
تولید داخلی
قیمت تماس بگیرید

 

کاسه نمد epdm