کاسه نمد cr

مجموعه لاستیک سازی باران صنعت سپاهان قادر است انواع سایزبندی کاسه نمد cr را با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این مجموعه مشتری مداری را سرلوح کار خود قرار داده است و توانسته در زمینه فروش انواع محصولات لاستیکی رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. شما عزیزان می توانید انواع دیافراگم های لاستیکی را در سایز و ابعاد مختلف، از مجموعه باران صنعت سپاهان سفارش دهید. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه ثبت سفارشات خود در این مجموعه دارید، می توانید با تیم مشاوره این مجموعه در ارتباط باشید.

کاسه نمد cr یکی از مهمترین قطعاتی است که در سیستم های هیدرولیکی استفاده می شوند. در اکثر سیستم هایی که دارای شافت چرخشی هستند برای آبندی قطعات و افزایش طول عمر آن ها نیاز است تا از کاسه نمد استفاده شود. کاسه نمد cr که توسط این مجموعه عرضه می شود قابلیت ایجاد آب بندی در شفت های دوار را نیز دارد. از این قطعه می توانید برای انواع حرکات دورانی، نوسان، رفت و برگشت استفاده کنید.

خرید کاسه نمد cr

برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود، می توانید برای خرید کاسه نمد cr به مجموعه باران صنعت سپاهان مراجعه کنید. مدیریت محترم این مجموعه توانسته است با ارائه بالاترین سطح خدمات برای مشتریان عزیز خود، با کلیه ی مصرف کننده های جزئی و عمده به صورت مستقیم در ارتباط باشد.

شما عزیزان می توانید پس از بررسی مشخصات فنی انواع دیافراگم هایی که توسط این مجموعه به فروش می رسد، بهترین نوع آن ها را با توجه به نیاز خود سفارش دهید. بسته به نوع متریالی که در کاسه نمدها به کار رفته است، آن ها می توانند آب بندی را در محیط های مختلفی ایجاد کنند. برای مثال از کاسه نمدهای cr می توانید در مصارف صنعتی و خودرویی استفاده کنید.

قیمت فروش کاسه نمد cr

جهت استعلام قیمت و دریافت مشخصات فنی این قطعه، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در زمان خرید کاسه نمد cr حتما به شکل هندسی آن ها، میزان کیفیتی که دارند، قابلیت تحمل دما، قرارگیری عمودی و یا افقی، میزان آب بندی، سرعت گردش شافت، میزان فشاری که می توانند تحمل کنند و سایر موارد دیگر، دقت کنید. در سطح هر یک از کاسه نمدها، شماره ای ثبت شده است که نشان دهنده مشخصات کاسه نمد می باشد. شما عزیزان می توانید توسط این شماره مشخصاتی از جمله اندازه شفت، اندازه قطر حلقه از جداره بیرونی، نوع کاسه نمد، پهنای رینگ و نوع متریال به کار رفته در آن ها مطلع شوید. هر یک از عوامل ذکر شده می تواند بر روی قیمت خرید کاسه نمد cr تاثیر بگذارد.

کاربرد کاسه نمد cr

در اکثر سیستم های هیدرولیکی از کاسه نمد cr و کاسه نمد viton برای افزایش دوام دستگاه، استفاده می شود. طراحی به کار رفته در کاسه نمد به گونه ای می باشد که هر یک از آن ها از دو بخش فلزی و قسمتی انعطاف پذیر تشکیل شده است. از کاسه نمدهای cr می توانید برای جلوگیری از نشت انواع سیالاتی از جمله روغن استفاده کنید. پوسته فلزی کاسه نمد باید به گونه ای باشد تا بتوانند به خوبی در سطوح متصل شده و ورود و خروج سیالات را کنترل کند. در گذر زمان در صورتی که متوجه گرد و غبار در اطراف کاسه نمد شدید، بهتر است آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض کنید. در شرایطی که سطح کاسه نمدها ترک خورده باشد، ممکن است روغن و سایر سیالات دیگر در اطراف این قطعه تجمع پیدا کند، این امر به دلیل خرابی کاسه نمدها اتفاق می افتد. برای این که بتوانید از خرابی این قطعه تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید، بهتر است به صورت دوره ای و در بازه زمانی مشخص، میزان عملکرد آن ها را بررسی کنید. کاسه نمدهایی که توسط مجموعه باران صنعت سپاهان به فروش می رسند دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند به گونه ای که در گذر زمان دچار خرابی و شکستگی نمی شوند.

نام محصول

کاسه نمد CR
متریال CR
کاربرد در انواع سیستم های هیدرولیکی مانند پیستون و پمپ و دیگر اتصالات
مزایا جلوگیری از ورود و خروج سیالات از یاتاقان و شفت ها
صنایع مورد استفاده مصارف صنعتی و خودرویی
تولید داخلی
قیمت تماس بگیرید
کاسه نمد cr