ضربه گیر لاستیکی

شرکت لاستیک سازی باران صنعت سپاهان بهترین تولید کننده قطعات لاستیک صنعتی با بیش از سه دهه سابقه در ساخت قطعات لاستیکی بهترین ضربه گیر لاستیکی را برای کاهش تنش و شوک در قطعات مختلف تولید می کند. برای جلوگیری از بازدهی و طول عمر دستگاه ها این قطعات تولید شده و عرضه می شوند. افزایش طول عمر تجهیزات صنعتی با ضربه گیر لاستیکی تولید باران باعث صرفه جویی در هزینه ی تعمیر و نگهداری و یا تعویض آن ها می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید تجهیزات صنعتی مانند ضربه گیر لاستیکی و قطعات نیروگاهی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید ضربه گیر لاستیکی

با خرید ضربه گیر لاستیکی باران صنعت و با کاهش لرزش و حرکات تجهیزات صنعتی خود و کاهش سر و صدا، محیطی آرام تر را در کارگاه های صنعتی به وجود بیاورید و از وارد شدن خسارت و تخریب تجهیزات صنعتی جلوگیری کنید. این قطعات در بخش های مختلف صنعتی مانند پزشکی، ساخت و ساز، حمل و نقل و قطعات الکترونیکی کاربرد دارد. ضربه گیرهای مقاوم باران صنعت برای جلوگیری از ضربه و صدمات وارد شده به وسایل نقلیه ساخته می شود. ضربه گیرهای مقاوم این مجموعه را می توان با خیالی آسوده در طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. این محصولات با تست دقیق برای سنجش مقاومت ساخته شده و استحکام آن باعث استفاده در طولانی مدت می شود. برای مشاهده ی انواع محصولات می توانید به بخش محصولات در سایت مراجعه کنید.

فروش ضربه گیر لاستیکی

فروش ضربه گیر لاستیکی به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد مورد استقبال صاحبان صنایع قرار گرفته است. باران صنعت با سابقه ی طولانی که در زمینه ی فروش محصولات خود دارد برای عرضه ی آن ها سعی در ارائه ی بهترین متریال را دارد. استفاده از این محصولات برای بخش های مختلف صنایع و انواع مختلف ماشین آلات و تجهیزات در دیگر بخش ها باعث ارتقاء سطح کیفی این محصول شده است. این محصول با کاربردهای فراوانی که دارد به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد و در تیراژ بالا نیز در مجموعه ی باران صنعت بهترین تولید کننده اورینگ لاستیکی تولید می شود. برای اطلاع از شرایط فروش این محصول با متخصصان مجموعه ی ما مشورت کنید و بهترین را برای تجهیزات مورد نظر خود خریداری کنید.

مزایای استفاده از ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی در فعالیت های غیر صنعتی کاربرد زیادی دارد. این محصول به دلیل کیفیتی که دارد در برابر تغییر شکل مقاومتی نمی کند و به راحتی قابل برگشت پذیری است. این تغییر شکل با وارد شدن نیروی کم به تجهیزات به وجود می آید. در صورتی که ضربه و یا شکوکی به تجهیزات وارد شود این قطعات از این ضربه ها جلوگیری می کنند. در فصول مختلف حساسیت به دما وجود ندارد و تغییر در حجم ضربه گیر ایجاد نمی شود. این محصول می تواند همزمان حرکات جانبی و محوری را انجام دهد. به دلیل وزن کم محصول نصب و تعویض آن به آسانی انجام می شود. ضربه گیر لاستیکی به دلیل جلوگیری از آلودگی صوتی قابلیت بالایی در جذب صدا دارد و هدر رفت انرژی را نیز کاهش می دهد. این محصول نیاز به واشر یا درز بند ندارد و در برابر سیکل های مداوم مقاومت می کند.

انواع ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیرهای لاستیکی انواع مختلفی دارند و در بخش های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

ضربه گیرهای پیچ دار در انواع مختلف یک سر و دو سر پیچ در کارخانه تولید ضربه گیر لاستیکی تولید می شوند. این ضربه گیر برخوردها را به حداقل می رساند. این ضربه گیر در ابعاد و اشکال گوناگونی و ضخامت هایی مانند استیل، لاستیک، فلز و پلاستیک تولید می شود. انواع دیگر ضربه گیر ها شامل، ضربه گیرهای مهره دار، دایره ای، بیضی، مربع و مستطیل، نئوپرن، دیواری، صنعتی و D شکل تولید می شوند. ضربه گیرهای نئوپرن از جنس ساده و مسلح و الاستومر طبیعی و مصنوعی تولید و عرضه می شوند. ابعاد متغیر این ضربه گیر برای تجهیزات سنگین و برای کنترل لرزش و نوسانات افقی و عمودی ساخته می شود. مقاومت بالای در برابر نور، محیط اسیدی و مواد نفتی از ویژگی های این ضربه گیر می باشد.

جنس ضربه گیر لاستیکی

انتخاب جنس ضربه گیر لاستیکی باید بر اساس شرایط به کارگیری آن ها تعیین شود. شرایط مختلفی وجود دارد که ترکیبات ضربه گیر را تحت تاثیر قرار می دهد. از این شرایط می توان به حرارت بالا، محیط اسیدی و مجاور بودن با روغن های صنعتی و غیر صنعتی اشاره کرد. عدم کارایی این محصول زمانی اتفاق می افتد که متریال اولیه ی آن کیفیت پایینی داشته باشد. لوازمی که به پراکندگی انرژی کمک می کند ضربه و خسارت های وارد شده به محصولات را کاهش می دهد. در صورتی که ضریب اتلاف انرژی بالا باشد پراکندگی بهتر صورت می گیرد و ضربه های وارد شده راحت تر دفع می شود. برای تهیه ی انواع محصولات صنعتی از تولید کننده قطعات لاستیک صنعتی با ما تماس بگیرید.